مدارس سلام همچنان در کنکور و المپیاد افتخارآفرینی می‌کنند

افتخار افرینی مدارس سلام

از تاسیس اولین مدرسه سلام حدود ۲۳ سال می‌گذرد و در این سال‌ها همواره شاهد افتخارآفرینی دانش‌آموزان توانای مجموعه مدارس سلام در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بوده‌ایم. موفقیت‌های دانش‌آموزان سلام صرفا به آزمون‌های داخلی مربوط نمی‌شوند و آن‌ها در المپیادها و مسابقات جهانی هم افتخارات زیادی برای کشورمان رقم زده‌اند. در یک کلام، دانش‌آموزان عزیزمان هر ساله با افتخارآفرینی در المپیاد، کنکور و مسابقات رباتیک، در «آسمان همیشه پر ستاره» سلام می‌درخشند. 

ستارگان درخشان مجموعه مدارس سلام امسال هم مانند سال‌های گذشته با دست پر از کنکور و المپیادهای جهانی و کشوری بیرون آمد‌ه‌اند که در اینجا به شاخص‌ترین‌ دستاوردهای آن‌ها اشاره‌ می‌کنیم:

مراسم تجلیل از برترین های سلام

برنامه‌های کنکوری مجموعه مدارس سلام با ورود دانش‌آموزان به مقطع متوسطه دوم (از سال دهم)، به‌مرور آغاز می‌شوند و علاوه‌بر سال تحصیلی، در طول تابستان هم ادامه دارند. ستاره‌های سلام رفته‌رفته با سبک و سیاق کنکور و آزمون‌های تستی آشنا می‌شوند و هر ۳ ماه یکبار در آزمون‌های جامع مدارس برتر شرکت می‌کنند. مدارس سلام از بهترین مشاوران کنکوری و روان‌شناسان انگیزشی برخوردارند. این متخصصان به‌صورت تمام‌وقت در مدرسه حضور دارند و آماده رفع مشکلات آموزشی و روان‌شناختی دانش‌آموزان هستند. 

مادر ارشیا شکوری رتبه ۴ کنکور ریاضی ۱۴۰۳ گفت: از جمله نقاط قوت مدرسه سلام تجریش که قطعا تاثیر زیادی در موفقیت دانش آموزان از دید والدین می تواند داشته باشد، برنامه بندی، انضباط (قاعده مندی)، مدیریت قوی در ایجاد جو دوستانه و رقابت سالم بین دانش آموزان است.

یکی دیگر از امتیازات برنامه‌های کنکوری مدارس سلام، برگزاری اردوهای مطالعاتی در طول سال تحصیلی و خصوصا دوران جمع‌بندی‌ست. در دوران حساس جمع‌بندی کنکور، برای دانش‌آموزان اردوی مطالعاتی ۱۱۰ روزه برگزار می‌شود. در این اردوی مطالعاتی، برنامه‌ای مدون و جزواتی خاص به دانش‌آموزان ارائه می‌شود که شانس قبولی آن‌ها در آزمون حساس کنکور را چندین‌برابر می‌کند. البته که همپای کنکور و کنکوری‌ها، مدارس سلام برای موفقیت دانش‌آموزان خود در المپیاد هم برنامه دارد.  

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

باشگاه المپیاد مجموعه مدارس سلام، بهترین استادان و مشاوران المپیاد کشور را در اختیار دارد و از دپارتمان‌های مختلفی تشکیل می‌شود. هر کدام از دپارتمان‌های باشگاه المپیاد سلام به یکی از رشته‌های دارای المپیاد ازجمله ریاضی، فیزیک، نجوم، شیمی، کامپیوتر، ادبیات و… اختصاص دارد. دانش‌آموزان و دانش‌پژوهان باشگاه المپیاد سلام در طول سالیان گذشته موفق به کسب صدها مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات جهانی و کشوری شده‌اند و سال‌به‌سال شاهد افتخارآفرینی بیشتر ستاره‌های سلام در عرصه المپیاد هستیم. 

فرزندان عزیزمان هر ساله به کمک این برنامه‌های مدون و منظم، موفق به افتخارآفرینی در کنکور و المپیاد می‌شوند. آن‌چه اهمیت دارد، حفظ این روند و بهبود کیفی و کمی آن در آینده است که مجموعه مدارس سلام در طول این سال‌ها به‌خوبی از عهده آن برآمده‌ است. ما در سلام تمام تلاشمان را برای رشد و پیشرفت ستارگان ارزشمندمان انجام می‌دهیم و از صمیم قلب برای تک‌تک آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.     

البته حواسمان باشد که مجموعه مدارس سلام برای هر فردی به‌تناسب علاقه و استعدادش برنامه دارد و فرصت‌های علمی، پژوهشی، ورزشی و فرهنگی گسترده‌ای را در اختیار دانش‌آموزان خود قرار می‌دهد. در واقع در مدارس سلام هیچ‌کس محکوم به مطالعه برای کنکور، المپیاد یا هر آزمون دیگری نیست و دست همه برای پیگیری علایق و استعدادهایشان باز است. مثلا همین امسال: 

  • سپهراد عشرتخواه در مسابقات جهانی رباتیک موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد
  • و سروش هزارجریبی مقام دوم شهر تهران در رشته داستان‌نویسی را کسب کرد.

از همه این‌ها مهم‌تر، دانش‌آموزان سلام عاشق مدرسه‌اند، زیرا در اینجا به همه جنبه‌های زندگی آن‌ها از جمله ورزش، تفریح، سلامت و دوستی‌هایشان اهمیت داده می‌شود. مدارس سلام در طول سال تحصیلی و پایگاه تابستانی با برگزاری اردوهای تفریحی متنوع مانند سینما، پارک، استخر و مجموعه‌های ورزشی، نشاط و انرژی را به دانش‌آموزان تزریق می‌کنند. ورزش نیز در مجموعه مدارس سلام اهمیت زیادی دارد و دانش‌آموزان می‌توانند به صورت تفریحی یا حرفه‌ای رشته ورزشی مورد علاقه خود مثل فوتبال، فوتسال و دوومیدانی را ادامه دهند. 

با افزایش تعداد شعبه‌ها و بزرگ‌ترشدن خانواده سلام، روزبه‌روز شاهد گسترش دامنه فعالیت‌‌ها و امکانات این مجموعه هستیم. مجموعه مدارس سلام در سال‌های اخیر به یکی از کامل‌ترین و مجهزترین مجموعه‌های آموزشی و پرورشی کشور برای شکوفاکردن استعدادهای دانش‌آموزان تبدیل شده است. استعدادهایی که هر ساله با درخشش‌ خود در عرصه‌های کنکور، المپیاد، پژوهش، هنر و ورزش، آسمان سلام را ستاره‌باران می‌کنند.  

به این مطلب امتیاز دهید

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *