پویش همدلی؛ سلام به سلامتی در بخش کرونای بیمارستان لقمان

تولید و توزیع آب میوه طبیعی برای بیماران کرونایی بیمارستان لقمان حکیم

یکی از واحدهای مجموعه مدارس سلام (دوره اول سلام صادقیه)، برای کمک به بهبود بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان لقمان حکیم بستری هستند، تحت عنوان پویش همدلی اقدام به تهیه و توزیع آب‌میوه‌ تازه نمود. مشارکت در مسائل اجتماعی، در کنار آموزش علم، همواره یکی از اهداف مدارس سلام چه به لحاظ سازمانی و چه در جهت ترویج و پرورش حس مسئولیت‌پذیری بین افراد جامعه به خصوص دانش‌آموزان بوده است.

مدارس سلام

مقابله با کرونا از پایگاه آموزشی مدارس سلام

توزیع آب‌میوه طبیعی بین بیمارانی که به دلیل شرایط حساس کرونایی و شلوغی بیمارستان‌ها از همراهی خانواده خود بی‌بهره مانده‌‌اند، یکی از اقداماتی است که در دوران کرونا توسط نهادهای مردمی متعددی انجام شد. این نوع فعالیت‌ها علاوه بر کمک به سلامت جسمانی هموطنان، با ایجاد همدلی، روحیه بیماران را بهبود می‌بخشد. به همین دلیل جمعی از همکاران ما در دبیرستان دوره اول سلام صادقیه نیز با همراهی و کمک اولیای گرامی و دانش‌آموزان عزیز، با در نظر گرفتن نیاز اساسی بیماران مبتلا به کرونا به دریافت ویتامین و مواد مغذی جهت تسریع روند درمان و بهبودی، بانی این اقدام خداپسندانه بودند.

آب میوه برای کرونا

همکاران، اولیا و دانش‌آموزان عزیزی که در پویش همدلی شرکت داشتند، در ایام اربعین سال ۱۴۰۰، اقدام به تهیه ۸۰۰ عدد شیشه آب‌میوه تازه کردند که این بسته‌ها به بیمارستان لقمان تحویل داده شدند.

بیمارستان لقمان حکیم

به امید اینکه با همراهی یکدیگر، شاهد پایان همه‌گیری کرونا در سرتاسر کشور و بهبودی تمام بیماران باشیم.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط