۳ مدال طلای دانش آموزان سلام در المپیاد کشوری و راهیابی به تیم جهانی

مدال طلای المپیاد کشوری مدارس سلام

سه دانش‌آموز برجسته از مدارس سلام باز هم خوش درخشیدند و موفق به کسب مدال‌های خوش‌رنگ طلا در المپیادهای کشوری شدند. این دانش‌آموزان نخبه و خوش‌آتیه سلام، علاوه بر به ارمغان آوردن مدال طلا در المپیاد ریاضی و فیزیک، به تیم ملی کشورمان در المپیاد جهانی راه پیدا کردند. برای این عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون داریم و امیدواریم در المپیاد جهانی نیز شاهد ارمغان پیروزی برای خانواده سلام باشیم.

خانم پرنیا دباغ مدال طلای کشوری المپیاد ریاضی

پرنیا دباغ از دانش‌آموزان نمونه پایه دهم دبیرستان سلام فرمانیه، به عنوان اولین دانش‌آموز دختر در ۱۰ سال گذشته موفق به عضویت در تیم ملی المپیاد ایران شده‌اند. پرنیا دباغ سومین خانم در تاریخ المپیاد ریاضی ایران است که در پایه دهم مدال طلای المپیاد کشوری را کسب کرد. ایشان به عنوان دارنده مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری در مسابقات جهانی IMO 2024 به همراه تیم کشورمان در انگلستان حضور خواهند یافت.

آقای پارسا صابری مدال طلای کشوری المپیاد ریاضی

پارسا صابری یکی دیگر از دانش‌آموزان برتر دبیرستان سلام دیباجی، موفق به کسب مدال طلای کشوری در المپیاد ریاضی شد و به تیم ملی اعزامی ایران در المپیاد ریاضی راه پیدا کرد. ایشان به همراه تیم المپیاد ایران در المپیاد جهانی ریاضی در کشور انگلستان حضور پیدا می‌کنند.

آقای محمد امین حق جو مدال طلای کشوری المپیاد فیزیک

سومین مدال طلای مدرسه سلام در سال گذشته به محمد امین حق‌جو از دبیرستان سلام ایران زمین در رشته فیزیک تعلق گرفت. ایشان به عنوان نفر اول تیم ملی المپیاد فیزیک ایران در پنجاه و چهارمین المپیاد جهانی فیزیک حضور خواهند یافت. این المپیاد برای دومین بار در ایران برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری مطلب :

جهت دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه‌های مرتبط با پایه تحصیلیتان شماره تماس خود را وارد نمایید

مقالات مرتبط